kehidupan aku

My photo
*Menulis apa yang berlaku dlm kehidupan, dan persekitaran* *Menjadikan apa yg berlaku itu sebagai pengajaran serta pengalaman* *Menghargai semuanya kerana ia pemberian drpd Allah SWT*

Sunday, June 10, 2012

Siapa Saya Di Hati Awak???

Saya mungkin bukan sesiapa pada awak..(mungkin jugaa sbb sy xtahu..)
Tapi awak sumber inspirasi saya..(mcm mentor..)

Saya selalu perhatikan tingkahlaku awak dalam diam..( Xjuga..mungkin dpn3 awk xtahu)
Tapi awak xpernah tahu...(mungkin juga awak tahu..kantoiii laa)

Saya selalu mengelak utk berbicara dgn awak..(Sengaja jerr wt cmtu..)
Tapi dlm hati Allah ja tahu perasaan saya kt awak...(Ntah2 awk pon tahu kott..)

Saya tahu semua fasal awak..(Tipu jerrr niii...)
Tapi saya selalu wat mcm xtahu apa2 fasal awak..(Yelah..klau ckp tahu igt stalker plk ke)

Saya selalu menjauhkan diri drpd awak..(Jaga jarak takot terlanggar)
Bkn saya sombong tapi saya xnak awak tahu perasaan saya kt awak..(Dlu awk sombong)

Saya selalu cemburu bila awak layan org lain..(Normal laa perempuan kann)
Tapi saya xda hak nk halang awak..(Sy bkn siapa2 pon)

Saya selalu membezakan diri saya dgn awak..(Kita memang berbeza)
Supaya saya xterlalu mengharap pada awak..(Utk apa mengharap sesuatu yg xpasti)

Saya selalu fikir mcm ni..(Sel-sel otak sedang berhubung)
Sebab saya xtahu siapa saya di hati awak..(Mgkn hanya kwn biasa)

Mungkin saya bukan siapa2 pon bagi awak..(Mungkin juga xpenting bg awk)
Sebaliknya awak istimewa bagi saya..(Yes..u are someone for me)

Andai awak terbaca coretan ini..(Mana tauuu kot2 awak stalker sy)
Terima kasih sebab sudi baca luahan hati saya..(Hehehe..siyesss..terharu!!!)







No comments:

Post a Comment